Google werkt met verschillende factoren die de zichtbaarheid van jouw website beïnvloeden en die door Google worden meegewogen in het rangschikken van de zoekresultaten:
Technisch Laadtijd/snelheid, geschikt voor mobiel gebruik en structuur van de website
Inhoud Kwaliteit van de content, actualiteit van de content, zoekwoordgebruik en metatags en gebruikersintentie
Extern Betrouwbare links en authoriteit van verwijzende domein
Gebruikerservaring Hoe snel vertrekken de bezoekers en Interactie met of betrokkenheid bij artikelen
Organisch verkeer
0%
Toename
Snel vertrekken
0%
Afname
Gem. duur bezoek
0%
Toename
Bekeken pagina's
0%
Toename
Lokale vindbaarheid
Lokale vindbaarheid draait om het optimaliseren van jouw online aanwezigheid om klanten in een specifieke regio aan te trekken. Belangrijk is een compleet Google Mijn Bedrijf-profiel en consistente adres- en contactgegevens op alle platforms. Gebruik lokale zoekwoorden op jouw website en stimuleer positieve recensies van klanten (o.a. via Fan & Feedback-bordje). Creëer lokale content en verkrijg backlinks (verwijzingen naar jouw website) van relevante lokale websites.
Onze zoekmachine optimalisatie bevat:
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.