Maandag t/m vrijdag 9:30-17:30
Online adverteren
Wij helpen om slim te adverteren
- Voor Google is het cruciaal om de juiste zoekwoorden te kiezen die relevant zijn voor jouw doelgroep en effectieve advertenties te schrijven met een duidelijke oproep tot actie. Regelmatige monitoring en optimalisatie van campagnes op basis van prestaties zorgen voor een maximaal rendement.
- Voor Facebook en Instagram is het belangrijk om jouw doelgroep nauwkeurig te segmenteren en aantrekkelijke visuals en teksten te gebruiken die aansluiten bij hun interesses. Continu testen en optimaliseren van verschillende advertenties en doelgroepen helpt om de prestaties te verbeteren en de beste resultaten te behalen.
Advertentie met video
Het gebruik van video kan helpen om de aandacht van jouw doelgroep beter vast te houden en complexere boodschappen beter over te brengen.
Bezoekers herkennen
Een strategie waarbij advertenties worden getoond aan gebruikers die eerder je website hebben bezocht of interactie hebben gehad met jouw berichten.
Adverteren op social media
Zorg voor het vergroten van merkbekendheid, betrokkenheid en/of conversies. Door uitgebreide targetingopties, zoals demografie, interesses en gedrag, kun je jouw boodschap heel precies afstemmen op de juiste gebruikers.
Landingspagina's / Funnels
Bij een landingspagina of funnel zijn een duidelijke boodschap, een sterke call-to-action en een gebruiksvriendelijke lay-out essentieel om bezoekers aan te zetten tot de gewenste actie. Geen afleidingen en gericht op één doel.
Inrichten
Om te adverteren via Google moet je een Google Ads-account aanmaken en een betaalmethode instellen.
Meta (Facebook en Instagram) advertentie-account
Om te adverteren via Meta (Facebook en Instagram) moet je een Meta Ads Manager-account aanmaken, een bedrijfsaccount koppelen en een betaalmethode instellen.
Advertentiecampagne creëren
1. Overleg
Gezamelijke de doelstelling bepalen, doelgroep selecteren en budget, biedstrategie en planning instellen.
2. Uitwerken advertentie
Doelgroepanalyse (wat spreekt aan), advertentietekst (boodschap en aanbod) en beelden maken.
3. Landingspagina en funnel
Waar komt de bezoeker terecht en hoe verleiden we deze bezoeker tot de gewenste actie?

4. Optimaliseren
Regelmatig testen van de advertentie, doelgroepen en biedstrategie om de prestaties te verbeteren.
Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief
Interessante tips en weetjes rondom digitale marketing communicatie en onze projecten uit de regio.